Strategie marketingowe i promocyjne

Marketing jest procesem polegającym na tym, aby Twoja firma została zauważona przez ludzi, którzy potrzebują lub chcą Twoich produktów lub usług. Wiele małych firm wpada na wspaniały pomysł biznesowy, ale nie udaje im się go skutecznie wprowadzić na rynek. Musisz się tam...

Marketing Cyklu Życia Klienta: Jak przyciągnąć i zatrzymać więcej klientów

Kiedy kupujesz nowy produkt, przechodzisz przez pięć głównych etapów. Firmy, które odniosły sukces, dostarczają właściwą treść na właściwym etapie - co prawdopodobnie będzie miało wpływ na to, czy (i kiedy) przypieczętujesz transakcję. Masz ochotę dowiedzieć się...

Podstawy marketingu: 101 Przewodnik po wszystkim, co musisz wiedzieć

Marketing jest złożony. Obejmuje on mnóstwo różnych dyscyplin, strategii i taktyki. W rezultacie rozwijanie podstawowej wiedzy o tym, jak to działa, może być trudne. Nauka zawodu może zająć lata poświęcenia i doskonalenia rzemiosła, często w kilku konkretnych obszarach...

Marketing Asset Management: Jak znaleźć wszystko, czego potrzebujesz

"Gdzie jest ten blog, który musimy opublikować w tym tygodniu?" Krzyczysz po biurkach w swoim biurze. Od 15 minut bezskutecznie szukasz poboru. Na domiar złego, osoba, która go napisała, jest chora. To częste zjawisko dla niektórych zespołów marketingowych. Oni nie przechowują...

Marketing internetowy

Marketing Twojej firmy przy użyciu narzędzi cyfrowych (lub online) stał się ważny, ponieważ ludzie coraz częściej używają swoich telefonów komórkowych lub tabletów do przeglądania produktów i usług w Internecie. Możesz sprzedawać i rozwijać swój biznes przez Internet:...

Badania rynku

Badania rynkowe są skutecznym narzędziem wspomagającym planowanie biznesowe. Polegają one na zbieraniu informacji, które umożliwią wgląd w sposób myślenia klientów, wzorce zakupowe i lokalizację. Ponadto, badania rynkowe mogą również pomóc w monitorowaniu trendów rynkowych i...

8 kroków do marketingu Twojej firmy

Przeprowadzaj badania rynku Badania rynkowe są kluczową częścią rozwoju Twojej strategii rynkowej. Polegają one na zbieraniu informacji, które pozwalają na wgląd w sposób myślenia klientów, wzorce zakupów i lokalizację. Ponadto, badania rynkowe mogą również pomóc w...

Jak zaprosić członków zespołu do przyłączenia się do Twojego kalendarza marketingowego?

Przygotowanie CoSchedule Ready dla Twojego zespołu Użytkownicy CoSchedule to osoby z Twojego zespołu marketingowego, które muszą regularnie wykonywać swoją pracę w CoSchedule. Osoby te potrzebują czegoś więcej niż tylko widoku tylko do odczytu. CoSchedule posiada kilka...

7 wskazówek dla mediów społecznościowych

Zapewne słyszałeś, że wszystkie marki powinny być w mediach społecznościowych. I podczas gdy każda firma powinna budować silną obecność w Internecie, korzystanie z mediów społecznościowych jako kanału marketingowego może działać przeciwko Twojej reputacji online, jeśli...

Facebook Twitter LinkedIn - 8 sposobów na rozwój swojej firmy

Generowanie nowych biznesów poprzez powiększanie bazy klientów jest ważne dla Twojego sukcesu biznesowego. Jednakże, czasami może to być bardzo trudne. Oto kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci rozwijać Twoją bazę klientów. Poznaj swoich klientów...

Jak zaplanować wewnętrzną strategię marketingową, która przynosi efekty?

Jako marketingowiec, spędzasz codziennie wiele godzin na szukaniu nowych kampanii, które sprawią, że będziesz się wyróżniać. Jedyny problem? Prawdopodobnie spędzasz cały ten czas koncentrując się na strategii, która dotyczy tylko Twoich klientów. W końcu to oni przynoszą...