Najnowsze artykuły

Tłumaczenia angielskie - jak znaleźć...

Języka angielskiego powszechnie uczymy się teraz w szkołach - nic dziwnego, skoro stał się głównym językiem międzynarodowym. Dzięki niemu możemy...

Czytaj Więcej

Jak zaprosić członków zespołu do przyłączenia się do Twojego kalendarza marketingowego?

Przygotowanie CoSchedule Ready dla Twojego zespołu

Użytkownicy CoSchedule to osoby z Twojego zespołu marketingowego, które muszą regularnie wykonywać swoją pracę w CoSchedule. Osoby te potrzebują czegoś więcej niż tylko widoku tylko do odczytu.

CoSchedule posiada kilka różnych ról użytkownika, które mogą być stosowane w celu ograniczenia lub rozszerzenia obszarów aplikacji, w zależności od obowiązków danej osoby.

Krok 1: Zrozumieć role użytkownika w CoSchedule

Dobrym pomysłem jest naszkicowanie, kto, w Twoim zespole, będzie miał jakie role, zanim zaczniesz. Oto przykład, aby zilustrować, jak każda rola może być wdrożona w zespole marketingowym.

Właściciel

Właścicielem w CoSchedule jest osoba z najwyższymi prawami dostępu.

Ten człowiek może:

  • Zmiana planu abonamentowego, aktualizacja informacji bilingowych i usuwanie kalendarzy
  • Przeglądanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie projektów
  • Przeglądać, edytować, publikować i usuwać wiadomości społecznościowe
  • Tworzenie i przydzielanie zadań wszystkim członkom zespołu
  • Zmiana ustawień kalendarza
  • Administrowanie profilami społecznościowymi, w tym możliwość usuwania profili z Twojej firmy
  • Administrowanie członkami zespołu, w tym możliwość usuwania członków zespołu z Twojej firmy

Kierownik

Menedżerowie mają takie same prawa dostępu jak właściciel. Właściciel może jednak w razie potrzeby unieważnić prawa dostępu od menedżera. Menedżerowie nie mogą dodawać dodatkowych menedżerów do konta, mogą to robić tylko właściciele.

Te osoby mogą:

  • Zmiana planu abonamentowego i aktualizacja informacji bilingowych
  • Przeglądanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie projektów
  • Wyświetlanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie wiadomości społecznościowych
  • Tworzenie i przydzielanie zadań wszystkim członkom zespołu
  • Zmienić ustawienia kalendarza
  • Administrowanie profilami społecznościowymi, w tym możliwość usuwania profili z Twojej firmy
  • Administrowanie członkami zespołu, w tym możliwość usuwania członków zespołu z Twojej firmy

Admin

Osoby z dostępem administratora mogą:

  • Przeglądanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie projektów
  • Wyświetlanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie wiadomości społecznościowych
  • Tworzenie i przydzielanie zadań wszystkim członkom zespołu
  • Zmień ustawienia kalendarza
  • Administrowanie profilami społecznościowymi, z wyłączeniem możliwości usuwania profili z Twojej firmy (Tylko właściciele i menedżerowie
  • może trwale usunąć profil społecznościowy z całej firmy)
  • Zarządzaj członkami zespołu, wyłączając możliwość usuwania członków zespołu z Twojej firmy (Tylko właściciele i menedżerowie mogą trwale usunąć członka zespołu z całej firmy)

Użytkownik

Osoby z dostępem użytkownika mogą:

  • Przeglądanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie projektów
  • Wyświetlanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie wiadomości społecznościowych
  • Tworzenie i przydzielanie zadań wszystkim członkom zespołu

Gość

Osoby z dostępem dla gości mogą:

  • Przeglądaj i edytuj projekty tylko wtedy, gdy są do nich przypisane
  • Wykonuj powierzone im zadania

Gdzie zapraszać użytkowników i ustawiać role

Kiedy jesteś gotowy do rozpoczęcia zapraszania członków zespołu na CoSchedule, role użytkowników mogą być ustawione poprzez przełączenie twojej nazwy w lewym rogu i kliknięcie opcji "Członkowie zespołu".

Przedstawiając swój zespół na CoSchedule, zaplanuj spotkanie, aby wszyscy znaleźli się w tej samej sali. Stworzyliśmy zjeżdżalnię, aby pomóc Ci nauczyć swój zespół:

  • Czym jest CoSchedule
  • Jakie problemy rozwiąże CoSchedule dla Twojego zespołu
  • Jak CoSchedule wpłynie na ich codzienną pracę

Krok 2: Na pokładzie Twojego zespołu do CoSchedule

Kiedy już zaprosisz swój zespół do korzystania z CoSchedule, ważne jest, aby dostał się on również do Kalendarza Marketingowego.

Zlecić całemu zespołowi ukończenie kursu Certyfikacji Członka Zespołu CoSchedule Onboarding w ciągu pierwszych siedmiu dni.

Jest również dostępna w wersji cyfrowej lub PDF dla tych, którzy wolą uczyć się przez czytanie.