Najnowsze artykuły

Przychody Fotki w górę o 5%, zysk w dół...

Przychody Fotki wzrosły w ubiegłym roku o 4,6% do 377 mln zł. Koszty operacyjne wzrosły o 32,8%, do 2,6 mln zł. Zysk netto spadł z 1,71 mln zł do 1,23...

Czytaj Więcej

Jak zaprosić członków zespołu do przyłączenia się do Twojego kalendarza marketingowego?

Przygotowanie CoSchedule Ready dla Twojego zespołu

Użytkownicy CoSchedule to osoby z Twojego zespołu marketingowego, które muszą regularnie wykonywać swoją pracę w CoSchedule. Osoby te potrzebują czegoś więcej niż tylko widoku tylko do odczytu.

CoSchedule posiada kilka różnych ról użytkownika, które mogą być stosowane w celu ograniczenia lub rozszerzenia obszarów aplikacji, w zależności od obowiązków danej osoby.

Krok 1: Zrozumieć role użytkownika w CoSchedule

Dobrym pomysłem jest naszkicowanie, kto, w Twoim zespole, będzie miał jakie role, zanim zaczniesz. Oto przykład, aby zilustrować, jak każda rola może być wdrożona w zespole marketingowym.

Właściciel

Właścicielem w CoSchedule jest osoba z najwyższymi prawami dostępu.

Ten człowiek może:

  • Zmiana planu abonamentowego, aktualizacja informacji bilingowych i usuwanie kalendarzy
  • Przeglądanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie projektów
  • Przeglądać, edytować, publikować i usuwać wiadomości społecznościowe
  • Tworzenie i przydzielanie zadań wszystkim członkom zespołu
  • Zmiana ustawień kalendarza
  • Administrowanie profilami społecznościowymi, w tym możliwość usuwania profili z Twojej firmy
  • Administrowanie członkami zespołu, w tym możliwość usuwania członków zespołu z Twojej firmy

Kierownik

Menedżerowie mają takie same prawa dostępu jak właściciel. Właściciel może jednak w razie potrzeby unieważnić prawa dostępu od menedżera. Menedżerowie nie mogą dodawać dodatkowych menedżerów do konta, mogą to robić tylko właściciele.

Te osoby mogą:

  • Zmiana planu abonamentowego i aktualizacja informacji bilingowych
  • Przeglądanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie projektów
  • Wyświetlanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie wiadomości społecznościowych
  • Tworzenie i przydzielanie zadań wszystkim członkom zespołu
  • Zmienić ustawienia kalendarza
  • Administrowanie profilami społecznościowymi, w tym możliwość usuwania profili z Twojej firmy
  • Administrowanie członkami zespołu, w tym możliwość usuwania członków zespołu z Twojej firmy

Admin

Osoby z dostępem administratora mogą:

  • Przeglądanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie projektów
  • Wyświetlanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie wiadomości społecznościowych
  • Tworzenie i przydzielanie zadań wszystkim członkom zespołu
  • Zmień ustawienia kalendarza
  • Administrowanie profilami społecznościowymi, z wyłączeniem możliwości usuwania profili z Twojej firmy (Tylko właściciele i menedżerowie
  • może trwale usunąć profil społecznościowy z całej firmy)
  • Zarządzaj członkami zespołu, wyłączając możliwość usuwania członków zespołu z Twojej firmy (Tylko właściciele i menedżerowie mogą trwale usunąć członka zespołu z całej firmy)

Użytkownik

Osoby z dostępem użytkownika mogą:

  • Przeglądanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie projektów
  • Wyświetlanie, edytowanie, publikowanie i usuwanie wiadomości społecznościowych
  • Tworzenie i przydzielanie zadań wszystkim członkom zespołu

Gość

Osoby z dostępem dla gości mogą:

  • Przeglądaj i edytuj projekty tylko wtedy, gdy są do nich przypisane
  • Wykonuj powierzone im zadania

Gdzie zapraszać użytkowników i ustawiać role

Kiedy jesteś gotowy do rozpoczęcia zapraszania członków zespołu na CoSchedule, role użytkowników mogą być ustawione poprzez przełączenie twojej nazwy w lewym rogu i kliknięcie opcji "Członkowie zespołu".

Przedstawiając swój zespół na CoSchedule, zaplanuj spotkanie, aby wszyscy znaleźli się w tej samej sali. Stworzyliśmy zjeżdżalnię, aby pomóc Ci nauczyć swój zespół:

  • Czym jest CoSchedule
  • Jakie problemy rozwiąże CoSchedule dla Twojego zespołu
  • Jak CoSchedule wpłynie na ich codzienną pracę

Krok 2: Na pokładzie Twojego zespołu do CoSchedule

Kiedy już zaprosisz swój zespół do korzystania z CoSchedule, ważne jest, aby dostał się on również do Kalendarza Marketingowego.

Zlecić całemu zespołowi ukończenie kursu Certyfikacji Członka Zespołu CoSchedule Onboarding w ciągu pierwszych siedmiu dni.

Jest również dostępna w wersji cyfrowej lub PDF dla tych, którzy wolą uczyć się przez czytanie.