Pozycjonowanie w Google przynosić może znakomite efekty sprzedażowe i stanowić dla firmy główne źródło klientów. Charakterystyczny dla takich prac jest wysoki współczynnik konwersji – wyższy niż w przypadku wielu innych działań marketingowych. Jak prowadzić kampanię SEO w...
Optymalizacja wyszukiwarek jest skomplikowana. Dla wielu jest to mroczna sztuka, pełna niewiadomych i niepewności. I choć niektórzy marketerzy uważają to za ekscytujące wyzwanie, inni odwracają się od niego w obawie, że po prostu nigdy nie uda im się go zrealizować. Jednak...
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) wydaje się dość prosta. Wybierasz kilka słów kluczowych, i voila! Twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem SEO, prawda? Jeszcze nie. Wiele osób rozumie podstawowe zasady SEO, ale wiele się zmieniło w ciągu ostatniej dekady. SEO...
Optymalizacja wyszukiwarek, czyli SEO, jest niezwykle ważna dla marketerów. Kiedy optymalizujesz swoje strony internetowe - w tym swoje wpisy na blogu - sprawiasz, że Twoja strona staje się bardziej widoczna dla osób, które wprowadzają słowa kluczowe związane z Twoim produktem lub...
Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz, gdy potrzebujesz nowych pomysłów marketingowych? Co zrobić, gdy zdecydujesz, że nadszedł czas, aby wreszcie zmienić sposób przechowywania książek? Albo nawet zauważysz płaską oponę w samochodzie? Zgaduję, że zwracasz się do Google'a...
Oto cliche wśród cyfrowych marketerów: Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) nie jest tym, czym była kiedyś. Oto prawdziwe stwierdzenie, którego nie słyszysz tak często: Twoja strategia SEO na rok 2019 nie powinna koncentrować się na słowach kluczowych. W dzisiejszych...
Nie ma nic lepszego niż nagła aktualizacja algorytmu Google, która sprawia, że marketerzy czują się zdezorientowani i zaniepokojeni. Wygląda na to, że czekają na Ciebie, aby wszystkie kaczki z rzędu, a następnie uruchomić aktualizację, która sprawia, że Twoje wysiłki natychmiast...