Najnowsze artykuły

Artykuły sponsorowane w kampanii SEO w UK

​Pozycjonowanie w Google przynosić może znakomite efekty sprzedażowe i stanowić dla firmy główne źródło klientów. Charakterystyczny dla takich prac...

Czytaj Więcej

Sposoby na otrzymanie bezpłatnej reklamy dla Twojej firmy

Kiedy pracujesz w małej firmie z ograniczonym budżetem, nie jest naprawdę możliwe, aby wyłuskać 340.000 dolarów za 30 sekundową reklamę telewizyjną, lub 10.000 dolarów za kampanię marketingową email.

To może być frustrujące, gdy Twój budżet dyktuje, ile osób może dotrzeć do Twojej firmy.

Co zaskakujące, istnieje wiele darmowych sposobów na uzupełnienie płatnych działań reklamowych. Poprzez włączenie bezpłatnych taktyki reklamowej do strategii, można usunąć niektóre nieistotne koszty i poświęcić swój budżet na głębsze, bardziej długotrwałe gry.

W rzeczywistości, sugerujemy niektóre z tych metod, niezależnie od budżetu.

Aby pomóc Ci rozpowszechniać informacje o Twojej firmie bez łamania banku, zebraliśmy 14 sposobów, aby uzyskać reklamy za darmo.

1. Wybierz cel swojej kampanii.

Każda z Twoich kampanii Pinterestu zaczyna się od celu. Wybór celu kampanii decyduje o tym, jakie formaty reklam są dla Ciebie dostępne. Do wyboru są trzy kategorie - Budowanie świadomości, Wzgląd na jazdę i Konwersje.

Optymalizacja konwersji jest nowym celem kampanii, który optymalizuje Twoją reklamę pod kątem konkretnych działań poza kliknięciami. Teraz reklamodawcy mają sposób na bezpośrednie zainspirowanie ludzi do podjęcia działań - jak np. doprowadzenie użytkownika do kasy online lub zapisanie się do newslettera bez dodatkowych kroków.

Jeśli chcesz, aby ludzie odkryli Twoją firmę, wybierz świadomość marki dla standardowych szpilek lub widoków wideo dla promowanych szpilek wideo jako cel Twojej kampanii. Dla tych dwóch celów, można ustawić maksymalny koszt na każde 1000 wyświetleń reklamy otrzymuje.

Jeśli Twoje cele Pinterest są do jazdy kwalifikowanych prowadzi do Twojej strony internetowej lub poprawy ruchu, wybierz Traffic lub App zainstalować dla swojego celu kampanii.

Dla tych kampanii, ustawiasz maksymalny koszt za kliknięcie - co oznacza, że jesteś obciążany tylko wtedy, gdy ludzie klikają przez Twój Wypromowany Pin, aby odwiedzić Twoją stronę.

2. Ustaw swój budżet kampanii.

Jeśli chcesz wydać pieniądze na kampanię równomiernie w określonym okresie czasu, wybierz życie. Wybierz codziennie, aby wybrać kwotę wydaną każdego dnia. Będziesz musiał automatycznie dostosować budżety w zależności od tego, jak długo chcesz, aby Twoja reklama dostarczyła.

Następnie ustawisz maksymalną ofertę. Oferta określa najwyższą kwotę, jaką chciałbyś zapłacić za akcję, np. zaangażowanie lub kliknięcie w Pintereście. Pinterest poleci Ci kwotę zależną od Twojej grupy docelowej, oraz od tego, na co wydają Twoi konkurenci.

Upewnij się, że budżet na reklamy Pinterest odzwierciedlać swoje ogólne cele marketingowe i znaczenie platformy dla Twojej firmy.

3. Zmaksymalizuj swoje wysiłki SEO.

Poprzez dodanie zainteresowania i słów kluczowych do Twoich opisów, stają się one bardziej istotne dla osób, które aktywnie poszukują tej treści. Pamiętaj, że hashtagi nie dodają żadnej wartości rankingowej.

Na Pinterest, kategorie zainteresowania są już posortowane i skategoryzowane. Należy zbadać dostępne tematy, które są istotne dla Twojej firmy i skierować te zapytania - jeśli potrzebujesz inspiracji, sprawdź siedem kategorii, które robią wyjątkowo dobrze na Pinterest.

Twoje tablice stanowią również okazję do SEO. Tablice informują wyszukiwarkę Pinteresta o tym, jak skategoryzować Twoje szpilki, co poprawia ich widoczność. Skoncentrowanie się na obu z nich wesprze Twoje wysiłki SEO.

4. Wybierz swoją grupę docelową.

Targetowanie pozwala na dotarcie do osób, które szukają Twoich treści i są gotowe do aktywnego zaangażowania się. Targetowanie jest ważną częścią promowanych reklam, ponieważ bez niego będziesz miał mniejsze zainteresowanie.

Pinterest posiada sześć opcji targetowania, które można używać pojedynczo lub łączyć razem w celu uzyskania unikalnego podejścia do targetowania.

  • Widzowie łączą Twoją wiedzę o klientach z behawioralnymi spostrzeżeniami z Pinterestu. Jeśli ktoś niedawno kupił coś z Twojej strony lub zaangażował się w treści Pinterestu, pozwala to na skierowanie reklamy do tej osoby.
  • Słowa kluczowe pokazują Twoją reklamę komuś, kto szuka tego rodzaju treści. Jeśli ustawisz konkretne słowa kluczowe, takie jak "tropikalne wakacje" lub "przepisy na szarlotkę", Twoje reklamy będą skierowane do osób, które szukają tych rzeczy.
  • Zainteresowania kierowane są do osób w oparciu o rodzaje treści, z którymi regularnie się angażują. Twoje reklamy przepisu na szarlotkę najprawdopodobniej zostałyby podane osobom, które są zainteresowane pieczeniem lub przygotowaniem do Święta Dziękczynienia.
  • Expanded zapewni Ci dodatkowe zainteresowanie i słowa kluczowe na podstawie treści reklamy i kto próbuje dotrzeć.
  • Demografia pozwala na wybór konkretnej lokalizacji, języka, urządzenia lub płci.
  • Placements daje Ci możliwość wyboru miejsca, w którym Twoja reklama zostanie dostarczona. Jeśli nie chcesz, aby Twoje promowane pinezki pojawiały się podczas przeglądania, a pojawiają się tylko w wynikach wyszukiwania, możesz to określić tutaj.

5. Wartość dodana.

Niekończące się promocje produktów w serwisie Pinterest nie są najlepszym sposobem na przyciągnięcie uwagi odbiorców - i utrzymanie jej. Bardziej niż prawdopodobne, będziesz po prostu stać się zakłócenia i uzyskać unfollowed. Musisz dodać wartość do każdego punktu kontaktowego z klientem dla nich do zaangażowania się w swoje treści.

Aby dodać wartość dodaną do Pinteresta, spróbuj dodać Pinsy, z którymi Twoi klienci będą chcieli się zaangażować, a które nie obejmują Twojego produktu lub firmy. Możesz zaoferować wartość dodaną poprzez prezentowanie usług lub zainteresowań, które są komplementem do Twoich własnych.

Na przykład, jeśli sprzedajesz samochody, udostępniaj treści dotyczące konserwacji lub akcesoriów samochodowych. Alternatywnie, jeśli prowadzisz stronę Pinterest dla kawiarni, spróbuj pomysłów na playlisty Pinning, których ludzie mogą słuchać podczas pracy. Dostępnych jest mnóstwo treści, które mogą być wykorzystane przez Twoją publiczność.

6. Zmieszaj swoje treści.

Jeśli jesteś zajęty kierowaniem swoich treści do konkretnej osoby, nie będziesz miał organicznych powiązań i zainteresowań odbiorców. Chociaż pomocne w pierwszych krokach, osoby nie dają wszystko, co musisz wiedzieć o ludziach, którzy są w interakcji z reklamami.

Zachowaj swoją treść sezonową i istotną. Tak, dobrze jest tworzyć wiecznie zielone treści - ale nie przegap popkultury lub wakacyjnych okazji do wzbudzenia zainteresowania. W rzeczywistości, badania wykazały, że Pinsy z kopią lub zdjęciami z wakacji mają 22% wzrost sprzedaży online.

7. Monitorowanie wyników kampanii

Wreszcie, musisz mieć oko na wyniki swojej kampanii, aby określić sukces swoich reklam lub dlaczego nie spełniły one Twoich oczekiwań.

Kiedy jesteś w Pinterest Ads Manager, kliknij na Analytics, a zobaczysz przegląd wszystkich swoich kampanii i kluczowych wskaźników. Metryki te obejmują wrażenia, całkowite kliknięcia, zarobione cost-per-impression, efektywny koszt-per-click, i więcej.

Każda kampania ma szansę na zwiększenie świadomości marki lub zainspirowanie do zakupów. Po zapoznaniu się z analizą, możesz określić, czy chcesz poszerzyć grono odbiorców, zwiększyć swój budżet, czy też spróbować innego formatu reklamy. Reklamy Pinterest nie są dokładną nauką, więc eksperymenty są kluczem do sukcesu na platformie.